כשאנחנו רוכשים נכס יוקרה, מן הסתם, כל דבר בנכס צריך להיות בעל תקן גבוה, כל דבר צריך להיות איכותי ולשדר יוקרתיות. זה ברמה של התכנון והעיצוב, זה נכון ברמת הריהוט הבסיסי והנרחב, וזה נכון ברמה של האלמנטים השונים המרכיבים את המקום.

נכסי יוקרה כוללים כאמור, אלמנטים שונים שמרכיבים אותם, דוגמא לכך הם חלונות אלומיניום, אשר מעצם היותם מותקנים בנכס יוקרתי צריכים להיות איכותיים ומרשימים, בשביל שנוכל ליהנות מהם, הן מבחינת התכנון והעיצוב והן מבחינות אחרות. ההבדל לפעמים בין חלונות כאלה לחלונות רגילים, הוא לכאורה קטן, אך יש לו משמעות גדולה מאוד, בכל מה שקשור לעיצוב ולאופן בו אנחנו או אחרים נתפוס את המקום.

נכסי יוקרה מכילים חלונות אלומיניום רבים אשר כמו חלונות מחומרים אחרים, הם לא דבר קטן או בלתי נראה, מדובר באלמנט מהותי, משמעותי אשר ניתן להבחין בהם מכל מקום, הן מתוך והן מחוץ למבנה. לא מדובר באלמנט קטן ונסתר, מכאן שאנחנו חייבים שהם יהיו משמעותיים בנראות שלהם מכל בחינה שהיא.

בחלק הבא אנחנו נתייחס לשאלה כיצד בוחרים חלונות אלומיניום עבור נכסי יוקרה כשבתוך זה נציג גם מספר דוגמאות לבחירה.

נכסי יוקרה – כיצד לבחור עבורם חלונות אלומיניום בצורה חכמה

הכלל הראשון לבחור חלונות אלומיניום עבור נכסי יוקרה, הוא היכולת לשלב את החלונות בעיצוב החיצוני והפנימי של הנכס. ניתן למצוא סגנונות שונים של חלונות אלומיניום, למשל:

חלונות פתיחה קלאסיים – חלונות אשר נפתחים על ידית, מהצד או מלמעלה. ניתן למצוא חלונות בגדלים שונים, אשר מתאימים לחדרי שינה, חדרי עבודה, שירותים, מטבח ועוד.

חלונות בלגיים – חלונות עם פרופיל אלומיניום דומיננטי. החלון מעניק לבית מראה עתיק וחם.

חלונות הזזה – חלונות אשר מותקנים על גבי מסילה וניתן להתקין אותם הן על גבי הקיר הפנימי, בתוך הקיר וכן על גבי הקיר החיצוני

נכסי יוקרה, בדרך כלל, כוללים חלונות גדולים יותר מאשר במבנה רגיל. ראשית, כי השטח קיים וניתן להשתמש בו, שנית, הנוף אשר נצפה מהמבנה הוא בדרך כלל מרשים, אז מי שמתכנן את הנכס, עושה זאת כך שיהיה ניתן להסתכל מהחלון ולראות את כל מה שיש בחוץ.

הכלל השני הוא סוג הזכוכית שמותקנת בחלון. ניתן להשתמש בזכוכיות אשר שולטות בכניסת האור פנימה, וכן ניתן להשתמש בזכוכית רגילה שלא מאפשרת שליטה שכזו. חשוב לומר, במקרים רבים חלונות אלומיניום מגיעים עם תריסים חשמליים ואחרים, שמאפשרים אף הם שליטה על כניסת האור פנימה.

הכלל השלישי הוא מיקום הנכס. נכסי יוקרה שממוקמים בקומות גבוהות, יכולים להתפשר בכל מה שקשור לפרטיות, לעומת זאת מבנים בקומת קרקע, לא יכולים ולכן תהיה חשיבות גם לגודל החלון ולאופי תכנון ההתקנה שלו בנכס, על פי השאלה, עד כמה ניתן לשמור על הפרטיות שלה דיירי הנכס.

 

Tags: