אם מזה זמן רב אתם חושבים על כך שהייתם רוצים לשנות את הדלת שעומדת בכניסה לבית או למשרד שלכם, למה לכם לדחות זאת?

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום, שכן אצלנו בחברת תריסי גבאי תוכלו למצוא שלל דלתות איכותיות של חברת קליל, כולל דגם 4300 היפה.

מדובר על דלת שעושיה מאלומיניום והאיכות שלה לא מוטלת בספק, ובנוסף לכך, מדובר על דלת שמעוצבת בצורה יפה ועדינה, אז למה אתם מחכים? את חברת תריסי גבאי הקמנו בשנת 1989 ואנחנו משמשים כבר שנים רבות כמשווקים מורשים של מוצרי חברת קליל.

לנו יש את הניסיון והידע להתקין חלונות ולדתות של חברת קליל ואתם תראו שהתוצאה הסופית תהייה מרשימה במיוחד.


מה מיוחד בדלתות בלגיות קליל 4300?

  • עיצוב: מדובר על העיצוב המוכר של הפרופיל הבלגי ולכן הדלתות יפות במיוחד.
  • גמישות בעיצוב: מדובר על שימוש בפרופיל צר, דבר שמאפשר גמישות רבה מבחינת העיצוב.
  • איכות: עבודות פרזול איכותיות וחלונות מזכוכית באיכות ללא תחרות.
  • התאמה לכל מקום: דלת בלגית 4300 יכולה להתאים לבית, למשרד או לכל מקום אחר.

 

עבודה מקצועית לכל אורך הדרך
כפי שהוזכר, חברת תריסי גבאי קיימת כבר שנים רבות, מה שאומר שכל הצוות המקצועי שלנו רכש את כל הניסיון הדרוש כדי להתקין מוצרים של חברת קליל.

למעשה אנחנו משמשים לא רק כמשווק מורשה אלא גם כמתקין מורשה של מוצרי החברה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שנבצע עבודה מושלמת אצלכם בבית. בתריסי גבאי חשוב לנו שכל לקוח ייצא מרוצה ולכן אנחנו עושים הכול כדי להתאים לכל לקוח את הדגם הטוב ביותר. חשוב לנו להבין מה הלקוח רוצה, מה התקציב שלו ואיזו משימה עומדת לפנינו, שכן זה מה שעוזר לנו למלא אחר כל דרישותיו של הלקוח.

אנשי הצוות שלנו כבר התקינו בעבר דלתות רבות ביותר של חברת קליל כך שהם מכירים את המערכת ואת שיטת ההתקנה הטובה ביותר. זו לא חוכמה רק לקנות מערכת משוכללת טובה שכן בסופו של דבר חלק ממה שקובע האם הדלת תחזיק מעמד לשנים או לא זו גם ההתקנה. לכן כדאי לכם לפנות אלינו ואתם תראו שתצאו מרוצים ביותר.