קליל 4300 בלגי היא מערכת חלונות ודלתות בעלות עיצוב ייחודי ותכונות חדשניות. מראה החלונות והדלתות מדמה את החלונות הבלגיים האהובים על כולנו. מערכת החלונות והדלתות מאופיינת בעיצובן העדין והסולידי שיאפשר לכם חופש מקסימלי בעיצוב הבית ויחד עם זאת, נגיעה עיצובית מעניינת, חמימה ועדינה. מגוון הצבעים הרחב למסגרות שסביב החלון יקל עליכם להתאים את החלון המושלם לבית שלכם. יתר על כן, המראה הסולידי והמתון של החלון מאפשר גמישות מירבית בעיצוב הבית, שכן החלון יתאים לכל מראה שתיצרו בחללי הבית השונים. חשוב מאוד לבחור חלונות נכונים לחללים השונים בביתכם. חלון איכותי יאפשר כניסת אור מקסימלית אל תוך הבית, יתכתב עם עיצובו של החלל וכן יכניס את הנוף ממש אליכם הביתה ויסייע ביצירת תחושה חמימה, נעימה ומשפחתית.

התאמה מושלמת לכל בית ולכל משפחה

מערכת קליל 4300 תוכננה כך שמעבר ליופי שהיא מעניקה לכל חלל בבית, היא גם איכותית ומיוצרת תוך הקפדה מקסימלית על איכות החלון. ניתן להתאים את החלון למגוון הצרכים האישיים שלכם – החל מעובי הזכוכית, אשר עובייה המקסימלי מאפשר יצירת בידוד מקסימלי מרעשי הסביבה. ניתן לצבוע את מסגרות החלון בכל סוגי הצבעים אשר אנחנו מעמידים לרשותכם, גוונים קלאסיים אשר נבדלים אחד מהשני גם בגימור שהם מעניקים, על מנת לקלוע לטעמכם האישי ולאפשר התאמה נוחה ומקסימלית. החלונות ודלתות ההזזה מאפשרים שילוב של רשת קבועה או נשלפת לבחירתכם וכן שילוב עם מערכת תריסים ייחודית שתתאים בדיוק לחלון או לדלת שבחרתם. חלון או דלת מהמערכת יישארו אתכם לשנים ארוכות, הם קלים לניקוי ולתחזוקה ויעניקו לכם שקט לפרק זמן ארוך במיוחד בזכות התכונות הייחודיות שלהם, טיב החומרים ותכנון מוקפד על עיצובם ותכונותיהם של החלון או הדלת.

למה כדאי לבחור דווקא בחלונות קליל חדשים, יפים וכמה שיותר מעוצבים? 

באופן כללי, כאשר מעצבים את הבית - מומלץ להתאים את החלונות באופן שיענה על כל הצרכים והרצונות שלכם. חלון מעוצב בגימור ייחודי כמו קליל 4300 מעניק לבית מראה שלם יותר, מיוחד יותר ומקנה חמימות ותחושה נעימה לכל הגרים והמבקרים בבית. חלונות ודלתות מהדגם הנ"ל גם יענו על הצרכים הפרקטיים שלכם, שהם כמובן חשובים לא פחות. אם אתם גרים ליד כביש סואן, רחוב הומה אדם או שאתם מעוניינים בפרטיות מקסימלית מבלי שתצטרכו להתפשר על העיצוב, חלון או דלת עבים ובעלי זכוכית חסינה יספקו לכם את מה שאתם צריכים. עיצובו המיוחד של החלון ואיכותו גם יאפשרו כניסת אור מקסימלית אל כל החללים בבית. כך תוכלו לחסוך בחשמל ואנרגיה. לא פחות חשוב מכך היא האווירה החיה שאור השמש מעניק ומקנה תחושה חמימה לכל בית. חלונות קליל 4300 מעוצבים ומתוכננים באיכות ללא פשרות, תוך עמידה בכל התקנים הדרושים.

 

 
Tags: