הגיע הזמן להגיד שלום לפתיחת החלון הידנית והמסורבלת ולתריסים שנתקעים בדיוק כשאתם רוצים ללכת לישון. כבר לפני מספר שנים כבש אותנו, הישראלים, התריס החשמלי והיום כל אחד המעוניין לשפץ את ביתו או להחליף תריס ישן שהתבלה – בוחר בתריס חשמלי שהוא קל ונוח לתפעול. התריסים החשמליים מופעלים באמצעות מנוע ומתג לנוחות מקסימלית של כל בני הבית. תריסים חשמליים חדשניים הם בעלי עיצוב נעים לעין שמשדרגים את מראה החלל. תריס איכותי יאפשר לכם קירוי והצללה של חדרים מוארים בכל שעה ביום לפי בחירתכם. כיום, התריסים החשמליים מאפשרים גם התאמה למערכת של בית חכם בעזרת פיתוחים טכנולוגיים מרשימים במיוחד, המאפשרים שילוב של חיישני אור וחום לתריסים וכן שליטה מרחוק בעזרת שלט.

כיצד לבחור תריס חשמלי?

תריסים חשמליים הם פונקציונליים ונוחים לכל בית ויחד עם זאת, יש מגוון דברים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים תריס חשמלי. קראו על המפרט הטכני של החלון וממה הוא מורכב והתייעצו עם גורמים מוסמכים בנוגע להתאמה מיטבית של מבנה החלון לביתכם. מעבר לזה, ישנו מגוון צבעים בהם ניתן לרכוש את התריס ולכן תוכלו ליצור התאמה מושלמת לחללים בהם בחרתם להתקין תריסים חשמליים וכן להתאימם למסגרת החלון. תריס באיכות גבוהה יאפשר תפעול נוח וביטחון מקסימלי לכל בני הבית – בכל הגילאים. אם אתם שומרי שבת, אל תילחצו מתריסים חשמליים. ישנם תריסים בעלי אפשרות לפתיחה וסגירה ידנית וכן שעון מיוחד שתוכלו להגדיר בו באילו שעות יפתח התריסים. לא משנה במה תבחרו, אין ספק שתריס חשמלי איכותי ומעוצב יצור מראה קלאסי ומודרני יותר לבית ויספק לכם נוחות שלא הכרתם.

מחירים שכל אחד מאיתנו יוכל לעמוד בהם ללא כל קושי 

עד לפני מספר שנים, תריסים חשמליים היו מוצר מבוקש אך נדיר מפאת מחירם הגבוה אז. כיום, הנוחות המקסימלית והעיצוב המודרני שהתריס החשמלי מספק נמכרים במחיר שווה לכל כיס. התריסים החשמליים שמים דגש גם על העמידות. הם מיוצרים מאלומיניום, חומר המאופיין בעמידות נהדרת מפני כל תנאי הסביבה. תריסים מותקנים על פי רוב מחוץ לחלון ולכן התריסים החשמליים החדישים מאופיינים בעמידות גבוהה לתנאי הסביבה כמו גשם, רוח וכיוצא בזה. לכן השקעה בתריסים חשמליים היא השקעה בטוחה שתאפשר לכם שנים רבות של שקט. התריסים החשמליים מספקים גם בידוד אקוסטי ובכך תורמים לתחושת הפרטיות והגנה מרעשים חיצוניים, ליצירת אווירת טובה בבית. תריס חשמלי איכותי מבטיח לכם גם חיסכון משמעותי באנרגיה ובהתאמה – גם בכסף. תריס חשמלי איכותי תורם לבידוד החלל ממזג  האוויר החיצוני. בימי החורף הקרים הוא יבודד את החלל מהקור השורר בחוץ ובימים חמים מאוד – יצליל את החדר ויקרר אותו. בנוסף, תריס חשמלי איכותי מאפשר שליטה מיטבית בכמות האור הנכנסת בצורה נוחה ובטוחה.  

Tags: