הגן והמרפסת כבר מזמן הפכו לחלק משמעותי מהבית. על אף התלונות הרבות כנגדו, האקלים הישראלי מאפשר ימים וערבים רבים של שהייה בחוץ. בשל כך רבים בוחרים להשקיע בריהוט גן איכותי שיספק רגעים נעימים ומרגיעים. אך כאשר משקיעים את מיטב כספנו בריהוט יוקרתי כדאי להשאיר גם תקציב לפתרונות הצללה שיסייעו לשמור על פינות הישיבה האהובות.

 

הצללה בהתאמה אישית

מערכת הצללה טובה היא כזאת שמצד אחד מספקת צל נעים בימים החמים, אך מצד שני, משלימה את העיצוב שנבחר לבית, ועיצוב עבור ריהוט למרפסת והגינה ומבליטה את הקווים הנאים שלו. לשם כך, יש לעתים צורך בהצללה בהתאמה אישית. בחברת  תריסי גבאי ניתן להתרשם ממבחר רחב של פתרונות הצללה איכותיים שישמשו אתכם שנים ארוכות.הצללה נכונה תסייע בנוסף גם לשמירה על טמפרטורה נעימה בבית, תייתר את הצורך במזגן וכך תתרום לחיסכון בחשמל בימים החמים. היועצים המקצועיים שלנו מודעים לחשיבות התאמת ההצללה לאופי הבית ומומלץ להגיע אלינו מצוידים בתמונות של הבית ושל הגינה. התמונות יסייעו לגבש החלטה מושכלת באשר למערכת שתיצור את האווירה הרצויה בבית.

 

מגוון של פתרונות הצללה איכותיים

לכל בית, לכל גינה ולכל מרפסת יש לבחור את המוצר המתאים. אם מדובר למשל במרפסת סגורה או במתחם מקורה בגינה ניתן להתרשם ב"תריסי גבאי" ממבחר רחב של תריסים, וילונות וצלונים. פתרונות אלו מאפשרים לווסת את כמות האור הנכנסת לבית, ולבחור בין הצללה מלאה לבין הצללה חלקית. אחד המוצרים המבוקשים אצלנו  הוא מערכת התריס הוונציאני המובנת בתוך חלון כפול. המערכת מאפשרת סגירת הרמטית, מותאמת לגדלים הסטנדרטים של החלונות הנמכרים בארץ ועלות התקנתה נמוכה במיוחד.

 

פתרונות חשמליים

תוכלו לבחור גם בתריסים חשמליים. את התריס החשמלי מפעילים בקלות בלחיצת כפתור, וישנם תריסים המאפשרים גם שליטה מרחוק באמצעות שלט.עבור אנשים רבים, מערכות הצלונים והתריסים נראית מורכבת וקשה לתפעול, אך אל דאגה, לשם כך פיתחנו מערכת חשמלית ייחודית המאפשרת פתיחה קלה של הצלון ומותאמת למערכות הזזה העיקריות הקיימות היום בשוק. מטרתה של מערכת זו היא להקל על חווית השימוש מבלי להתפשר על האסתטיות של החומריםועל חוזקם.מלבד תריסים חשמליים ניתן להתרשם גם  מווילונות גלילה בהפעלה חשמלית. וילונות אלו מאפשרים הצללה נקודתית ומדויקת, וניתן להתאים אותם לגודל המבוקש ולעצב אותם על פי דרישות הלקוח. הווילונות עשויים חומרים איכותיים ועמידים המונעים את דהיית הווילון וכך מאפשרים ליצור מראה יוקרתי. תהיה הבחירה אשר תהיה - הצללה ידנית או חשמלית - אנשי המקצוע של "תריסי גבאי" יידעו לתפור אותה בדיוק לצרכי הלקוח.

Tags: